[Soci SLIP] Remote Desktop

giorgio boiero giorgio.boiero a gmail.com
Lun 22 Gen 2018 21:09:07 CET

Remmina is a remote desktop client written in GTK+, aiming to be useful for
system administrators and travellers, who need to work with lots of remote
computers in front of either large monitors or tiny netbooks. Remmina
supports multiple network protocols in an integrated and consistent user
interface. Currently RDP, VNC, NX, XDMCP and SSH are supported.

Fa piacere che gli sviluppatori di Remmina sono italiani
http://www.remmina.org/wp/#contactus

Qualcuno lo ha già provato?
Se si, con quale protocollo?