[Soci SLIP] Cairo Dock

Stefano Pirra pirraste a gmail.com
Mer 5 Apr 2017 14:48:00 CEST

http://glx-dock.org/ww_page.php?p=Execute%20cairo-dock%20at%20startup&lang=en
"Since the 2.2.0 version of the dock, it's really easy to automatically
launch the dock at startup. Simply launch the dock and do a right click on
it / Cairo-Dock Menu / Launch the dock at startup. "

Cairo lo usavo tempo fa, ora ne sono un po' uscito =)
L'alternativa manuale pare essere quella di aggiugerlo alle Startup
Applications